zondag 30 maart 2014

Sally Barker - The Voice UK.


Peet en ik zijn ietwat tv-verslaafd, we willen aan het eind van de dag niets liever dan met de benen gestrekt voor de buis hangen en kijken naar The Big Beng of programma's die talenten zoeken, in dans of muziek.

Op dit moment loopt The Voice UK, en gisteravond was het de kwart finale. Maar de talenten doen me niet veel ondanks dat sommigen de sterren van de hemel zingen. Dat komt door Sally, sinds ik haar 'blind audition' hoorde mis ik bij alle ander bezieling. Sally heeft droeve ogen en een gevoelige stem, is niet zo jong meer, grijs, weduwe, kortom niet echt de ideale combinatie om nog aan een zangcarrière te beginnen. Haar twee in de zaal zittende zoons vinden van wel, Tom Jones (haar coach) vindt ook van wel, en ik, ik ben het met ze eens.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten