vrijdag 6 januari 2012

Rare mailtjes - Baan aangeboden.



Al eerder heb ik in mijn blog wat voorbeelden geplaatst van rare mailtjes die ik krijg. 
Ongevraagde rotzooi met als enige doel dat je je persoonlijke gegevens doorgeeft, en uiteindelijk vragen ze waarschijnlijk je banknummer en pincode. Het vreemde vind ik, veel van die mailtjes zijn niet aan mij gericht, maar aan een totaal ander emailadres. Toch vallen ze bij mij op mijn 'virtuele mat'. Leg mij maar eens uit hoe dat kan. 




Van: bruno.klucht@orange.fr
Onderwerp: Werving in de luchtvaartmaatschappij
Datum: 4 januari 2012 22:57:33 GMT+01:00
Aan: @wanadoo.nl



Goede dag.

Nu zijn we opzoek naar personeel in Europa voor administratieve Werk. 
Je hoeft niet te verhuizen , werk in je eigen stad en in eigen plaats. 
De voornaamste eisen:plichtigheid, verantwoordelijkheid en de bereidheid om 
te werken en te verdienen.Werk tijdschema is vooral in de ochtend of s 
middags, 2-4 uur per dag.

OCRA Aerospace- is een grote internationale onderneming. Wij bieden een 
speciaal op Eiland van Man gebaseerd ,beheer en administratie 
dienstverlening aan vliegtuigfabrikanten, vliegtuigen eigenaren, 
vliegtuigexploitanten en het leasen van vliegtuigen bedrijven die willen 
hun vliegtuigen registreren op het eiland van Man.

Onze klanten betaalen ons voor onze service via het Bank overshrijvingen 
volgensde contracten. Functie taken zijn: naar de factuur betalingen te 
ontvangen van onze klanten driekeer per week, de betallingen te verwerken 
en vervolgens door te verzenden naarons hoofdkantoor. U ontvangt 4 procent 
commissiegeld van elke betaling + 3000 EURO basisloon per maand + bankkosten 
en belastingen.

Voor deze functie zult u gebruik maken van onze zakelijke account. Maar 
tijdenstranning periode zult u gebruiken uw eigen bankrekening of open 
een nieuwe. Het maakt niets uit voor ons en is alleen voor uw gemak. 
Wij vragen niet naar uw confidentiele gegevens en nooit naar geld om het 
werk te beginnen, wij zijn een serieus bedrijf en het werk is 100 procent 
legaal.

Als u geinteresseerd bent in deze vacature stuur dan de bevestiging 
[uw volledige naam, u telefoonnummer met internationale code, uw adres, 
uw e-mailadres] naaronze e-mail adress allis/ont-aylor@job-offer-wers.com.

Alstublieft,controleer de gegevens die u aan ons toe stuurt, 
druk niet op de knop REPLY.

Wij wensen U een Prettige dag verder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten