zaterdag 3 december 2011

Eenzaamgehuwd II.


Ik plaatste een paar dagen geleden in mijn blog een van de mailtjes die niet voor mij bedoeld zijn maar die ik regelmatig toegestuurd krijg. Deze bedoel ik:


Van: eenzaamgehuwd@
Onderwerp: Antw.:
Datum: 28 november 2011 22:03:00 GMT+01:00
Antwoord aan: eenzaamgehuwd@


Hallo
Kwam vandaag je emailadres  tegen op mijn PC, als je nog interesse hebt om verder  eens af te spreken laat dan een mailtje achter.
Bij geen antwoord verwijder ik hem en gaat die naar de prullenmand,
Nikkie 


Normaal heb ik zo'n 35 (soms in het weekend 70) mensen die mijn blog lezen, vandaag en gisteren waren het er 170 en ruim 200. En van overal uit de hele wereld krijg ik opeens hits. Gezellig.

Maar ze komen niet op mijn berichten af, men zoekt 'contact' met 'Nikkie'. Het komt door de naam die ik bovenaan mijn bericht had gezet: 'eenzaamgehuwd'. Google is niet kieskeurig en men vindt mij direct, vandaar de vele 'hits'.
Mocht ik me voorheen bij het krijgen van dit soort mailtjes verbaasd hebben afgevraagd wie in godsnaam geïnteresseerd is in dit soort mik, hm, toch aardig wat mensen. Vanuit de hele wereld zie ik dat de hits komen, dus er zijn veel mensen die Nikkie, alias 'eenzaamgehuwd', wel wat gezelschap willen bieden.
Ik vraag me af, worden ze na het contact leggen met  'eenzaamgehuwd' zelf niet eenzamer? Want zo werkt het nou eenmaal. Nikkie wil alleen maar je geld. Niet dat iemand het met mij eens hoeft te zijn, een ieder moet doen wat hij moet doen, zo is het toch?